Vyhledat v katalogu

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Přijmeme administrativní pracovnici a dělnice do třídírny velkoobchodu second hand

Přijmeme administrativní pracovnici a dělnice do třídírny velkoobchodu second hand



Datum konání:
18.8.2021

POZOR !!! Pracovní pozice administrativní pracovnice jsou již OBSAZENY !!!!

 

Z důvodu rozšiřování firmy přijmeme do hlavního pracovního poměru s možným nástupem ihned administrativní pracovníci  a dělníky, dělnice do provozu třídírny velkoobchodu second hand zbožím v Opatově v Čechách.

Bližší informace o pracovním zařazení, pracovní době, mzdách a benefitech získáte osobně v sídle firmy v Opatově v Čechách v pracovní dny v době od 07.00 – 15.00 hodin nebo na telefonním čísle +420777 400 131 nebo na emailu asistent@bellitex.cz / p. Michaela Lacmanová / kam můžete případně zasílat životopisy. Základní informace získáte také níže v této aktualitě.

Firma Bellitex s.r.o. se specializuje na dovoz, třídění, velkoobchodní a maloobchodní prodej kvalitního tříděného second hand oblečení, bot, hraček, bytového textilu a módních doplňků. A díky tomu, že se firmě daří a rozšiřujeme kapacity třídění a prodeje second hand zboží hledáme do našeho mladého a perspektivního pracovního kolektivu nové zaměstnance a to na pozice

Dělník, dělnice do třídírny velkoobchodu second hand zbožím

  • Náplň práce:  Zpracování textilu (třídění dle kvality a druhu).
  • Plat : Hrubá mzda: od 20 000 Kč + bonusy.
  • Nabízíme : Práci v příjemném kolektivu, příspěvek na stravování, celozávodní dovolená, firemní večírek, benefity (nákup oblečení za zvýhodněné ceny).
    Pracovní doba od 06:00 do 14:30 od pondělí do pátku, přesčasy dle dohody.
  • Nástup možn‎‎‎‎ý ihned.

 

Bližší informace získáte na telefonním čísle +420777 400 131 nebo na emailu asistent@bellitex.cz / p. Michaela Lacmanová / kam můžete případně zasílat životopisy.

Administrativní pracovnice do kanceláří velkoobchodu second hand zbožím

  • Náplň práce :Fakturace ( zapisování a vystavování faktur )
    Zpracování tabulek v excelu za pomoci účetního programu Pohoda
    Komunikace se zákazníky (telefonicky, emailem)
    Zpracování objednávek od zákazníků včetně zajištění dopravy
    Vozový park (řešení škodních událostí, technické kontroly, pojistky)
    Osobní asistentka
  • Vyžadujeme: Středoškolské vzdělání
    Komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, systematičnost, schopnost organizovat vlastní práci
    Znalost práce na PC (Excel, Word)
    Práce v účetním programu Pohoda výhodou
  • Plat: hrubá mzda:  24 000 Kč + bonusy.
  • Nabízíme : Práce v příjemném kolektivu, příspěvek na stravování, celozávodní dovolená, firemní večírek, benefity (nákup oblečení za zvýhodněné ceny).
    Pracovní doba od 06:00 do 14:30 od pondělí do pátku, přesčasy dle dohody.
  • Nástup možn‎‎‎‎ý ihned.

Bližší informace získáte na telefonním čísle +420777 400 131 nebo na emailu asistent@bellitex.cz / p. Michaela Lacmanová / kam můžete případně zasílat životopisy.

Bellitex s.r.o. dovoz , třídění, velkoobchod a maloobchod tříděným second hand oblečením, botami, hračkami, bytovým textilem a módními doplňky patří mezi jedny z významných zaměstnavatelů v regionu a stále se rozrůstá a zvyšuje počty zaměstnanců. Přijďte i vy rozšířit řady našich spokojených zaměstnanců.